З 7 червня "Прозорий офіс" у Житомирі працює вже не у тестовому, а у штатному режимі після офіційного відкриття. Житомиряни скаржаться, щоб отримати послуги у Центрі, потрібно займати чергу ще з ночі. Працівники "Прозорого офісу" кажуть, що на деякі послуги підвищений попит і тому виникають черги. 4 дні не можуть взяти довідку про реєстрацію дитини, займають чергу з сьомої ранку – такі пости з'явилися в одній із груп мережі Facebook, де батьки скаржаться на великі черги у "Прозорий офіс". Серед них – Тетяна. Жінці потрібно було відновити втрачену довідку про реєстрацію дитини. Її мама займала чергу о пів на восьму ранку і вже була шістдесятою, документ жінці вдалося отримати о третій годині дня – весь інший час зайняло очікування у черзі. "Потрібно було приїжджати ще з ночі, аби зайняти чергу, відстояти оцих 60 людей, аби взагалі зрозуміти, яким чином я можу отримати свою послугу, а потім виявилося, що я маю десь між прийомами потрапляти, отож все це затягнулося десь з 7:30 до третьої години", – розповіла Тетяна. Ігор прийшов до "Прозорого офісу" за довідкою. Чоловік каже, що чекає у черзі близько 20 хвилин і на прийом має заходити через дві людини. "Треба взяти довідку з соціальної служби, що я не є пенсіонером, – розповідає Ігор. – Якщо порівняти з тим, що було раніше, то тоді реально черги були дуже великими, а зараз набагато швидше – і рухається черга швидше, і чекати комфортно". Віра Яківна з подругою Іриною Олексіївною за півтори години вже встигла вирішити свої питання у відділі субсидій. Зараз жінки чекають черги до Пенсійного фонду, кажуть, що великих черг не бачили ані зранку, ані пізніше. "Ми були у відділі субсидій на другому поверсі, але там дуже швидко впоралися, – каже Віра Яківна. – Там настільки все добре організовано, що навіть не віриться, що у нас таке є. Там ми пройшли дуже швидко. Приїхали сюди на дев'яту годину, а о 10:30 вже все зробили. А у подруги – Пенсійний фонд, то вона чекає десь з півгодини приблизно". У "Прозорому офісі" визнають, дійсно, на певні послуги попит підвищений і можуть мати місце черги, але з шостої ранку чергу не займають: "Дійсно, на певні послуги є попит більший, ніж на інші, – розповідає завідувачка сектору з організації роботи "Прозорого офісу" Вікторія Завальнюк, – наприклад, на послуги управління ведення реєстру територіальної громади – це зняття з місця реєстрації і реєстрація місця проживання. Є такі дні, коли люди займають чергу ще до відкриття, але такої інформації, що займають чергу з 5:00 – 6:00 години ранку немає. У такому форматі ми і будемо працювати, єдине, що в нас є попередній запис з усіх послуг, тому, кому незручно стояти у черзі, то можна попередньо записатися на наступний день чи через тиждень, коли буде зручно". Автор: Дмитро Поліщук

Житомиряни скаржаться, що чергу у

Джерело