16 липня депутати Житомирської міськради визнали незадовільною роботу міської муніципальної інспекції через стихійну торгівлю на вулицях міста. За дане рішення проголосували 27 із 35 присутніх депутатів.

Рішення визнати незадовільною роботу муніципальної інспекції депутати прийняли на позачерговій сесії. Депутатка Олена Розенблат каже, що в місті незадовільна ситуація із стихійною торгівлею.

"Зараз ми спостерігаємо, як скрізь відбувається несанкціонована торгівля машинами і мікроавтобусами, – каже Олена Розенблат. – Звіт муніципальної інспекції за 2018 рік усього на пів сторінки. За 2020 рік його взагалі немає. Згідно з планом на 2021 рік структура витрачає близько чотирьох мільйонів гривень лише на заробітну плату. Прошу внести в порядок денний питання про визнання роботи муніципальної інспекції незадовільною".

У Житомирі міськрада визнала незадовільною роботу муніципальної інспекції

Загалом у муніципальній інспекції Житомира працює 18 людей, каже заступник житомирського міського голови Олександр Шевчук.

"Шість людей задіяні в інспекції з паркування, двоє працюють по рекламі і шестеро працівників на все місто працюють по порушенням благоустрою та несанкціонованій торгівлі. Я хотів би розглянути це питання спочатку на комісіях, тоді й приймемо рішення щодо роботи муніципальної інспекції", – сказав Олександр Шевчук.

Керівник муніципальної інспекції Віктор Грибук розповідає, що протягом 2020 року житомирська муніципальна інспекція склала 1492 адмінпротокола.

"З усіх фактів зареєстрованих порушень десь 90% – це боротьба з несанкціонованою торгівлею. Треба дотримуватися адміністративного законодавства і складати адміністративні протоколи згідно з цим законодавством. Згідно з вимогами, (у людини, яку штрафують – ред.) має бути документ, який посвідчує особу", – розповів у коментарі Суспільному Віктор Грибук.

Авторка: Аліна Домбровська

Оператор: Сергій Базилюк

Джерело