Пів сотні ретро-автівок вітчизняного виробництва "Запорожців" промчалися сьогодні вулицями Києва, а потім влаштували безкоштовну виставку. Уславлені "горбаті", "мильниці" та "вухаті" можна було не лише роздивитися, а й влаштувати їм тест-драйв.

Про це йдеться в ТСН.19.30.

Власник першої моделі  "Запорожця" береже свое авто. «Машина, яка на кожен день, стоїть на вулиці, а ця машина стоїть в сухому, теплому гаражі", - каже водій.

Три "Запорожці" поїдуть представляти Україну на престижному раллі до Монтекарло

Авто 1965 року, а рідне усе. Мотор довелося ремонтувати найдовше, шукали деталі. І хоч не дешево буває, але не жаліється ніхто. Колона з передмістя вирушають до столиці.

Нині побачити таких на вулиці велика рідкість. А в такій кількості і зовсім дивина. Тому увагу перехожих ЗАЗи привертають миттєво.

Щоб охолоджувати двигун, який через розміщення не спереду, завжди був приводом для жартів. «Так як нам поклали запасний мотор, а основний не дали, подивіться на запасний», - жартує власник.

1 і 2 об'ємом в "мильниці" з 80-тих. А в перших був 0,7 - 0,9 літра, досить економний. «Автомобіль для душі, і для "золотих ручок" аби вміти вчасно відремонтувати», - переконують водії.

У декого на це цілі роки ідуть. «Їде ідеально, років 8 доводив до ідеалу і гальма, і підвіску і трансмісію. В городі взагалі можна знущатися над іномарками, бо маленький, пролізе, де хочеш», - каже водій Олег.

Нині зібралося з пів сотні ретро-автівок і з усієї України. Троє із них вперше в історії ще й представлятимуть нас на престижному раллі в Європі, у Монтекарло.

«Вони не знали, що в Україні існував завод, який виробляв такі чудові автомобілі. Їх це зацікавило», - переконує віце-президент "Відродження київського клубу автомобілістів"  Роман Щипков.

Відбір пройшла і "мильниця" й "горбатий", що зберегли рідні мотори та оздобу. Додати дозволяють лише фари та змінити сидіння, і все, вперед, до Монтекарло.

Джерело