Чим закінчилася гонка у Великій Британії.

Десятий гран-прі Формули-1 відбувся у британському Сільверстоуні. Це був перший етап за два тижні після двох поспіль гонок у Австрії, у яких перемогу здобув гонщик "Ред Булл" Макс Ферстаппен.

Особливістю гран-прі Сільверстоуну стало нововведення, яке організатори Формули-1 у 2021 році. У п'ятницю відбулася кваліфікація, а у суботу - перша в історії спринтерська гонка.

Аварія Ферстаппена, Гемілтон вириває перемогу у Леклера. Що відбулося на гран-прі Сільверстоуну

У спринті гонщики повинні були подолати дистанцію у 100 км, за підсумками якої перемоги здобув Макс Ферстаппен. Він же мав розпочати гран-прі Сільверстоуну з першої позиції та заробив за спринт три очки.

Читайте також: У Формулі-1 обговорюють пропозицію заміни кваліфікацій на спринтерські гонки

Суспільне Спорт розповідає, чим запам'ятався десятий гран-прі Формули-1.

перше коло: зіткнення Ферстаппена та Гемілтона, гонщик "Ред Булл" покидає гонку

Гонка розпочалася з напруженої боротьби між лідерами гонки. Ферстаппен та Гемілтон з самого початку намагалися випередити один одного та стати на чолі гонки.

Проте на одному з поворотів гонщики зіштовхнулися. Гемілтон, зайнявши місце по внутрішньому радіусу, намагався обійти Ферстаппена, який не хотів віддати позицію у відповідь.

Читайте також: Болід лідера Формули-1 Ферстаппена розбився після зіткнення з Гемілтоном. Як це трапилося: відео

У підсумку Ферстаппен зачепив заднім колесом переднє Гемілтона та вилетів з траси. Гонка для нього була закінчена.

Відео аварії Ферстаппена на гран-прі Сільверстоуну

Після відновлення гонки Гемілтона покарали 10-секундним штрафом. А продовжувати її британець мав позаду Шарля Леклера - пілот "Феррарі", скориставшись зіткненням гонщиків "Мерседес" та "Ред Булл", вийшов на перше місце.

16-е коло: проблеми з двигуном Леклера

На старті гонки перевага гонщика "Феррарі" над Гемілтоном складала 1.5-2 секунди. Однак поступово почала скорочуватися, на що звернув увагу гонщик.

Леклер повідомив команді, що його двигун у певні відрізки "глохне". Йому порадили змінити налаштування, після чого гонщик "Феррарі" почав повертати втрачену перевагу.

Упродовж 11 кіл Леклеру вдавалося втримати перевагу над Гемілтоном, після чого гонщик "Мерседес" пішов на піт-стоп.

27-30-е коло: піт-стопи Гемілтона та "Феррарі"

На піт-стопі британець відсидів 10 секунд штрафу і повернувся з нього п'ятим. Після чого розпочав повертати собі втрачені позиції.

Спочатку Гемілтон випередив Ландо Норріса. А після цього - Карлоса Сайнца з "Феррарі", який став жертвою проблем зі зміною шин.

Піт-стоп Сайнца склав 12.3 секунди - усього на дві секунди менше, аніж Гемілтона з врахуванням 10 секунд штрафу. Через це мексиканський пілот втратив місце у топ-3.

Піт-стоп Леклера пройшов без проблем - гонщик "Феррарі" повернувся лідером.

50-е коло: Леклер програє гонку Гемілтону

Боротьба між Леклером та Гемілтоном тривала до кінця. Британець за вісім кіл до фінішу випередив партнера по "Мерседес" Валттері Боттаса, повернувши собі друге місце.

Гемілтону вдавалося на кожному з відрізків траси скорочувати відстань від Леклера. За шість кіл до кінця гонки відстань між гонщиками "Феррарі" та "Мерседес" складала трохи більше трьох секунд.

У підсумку Леклеру не вдалося втримати першу позицію. На 50-му колі він дозволив обійти себе Гемілтону і здійснити успішну атаку у відповідь не зміг.

Для Гемілтона це перша перемога з часу четвертого гран-прі в Іспанії. Після цього п'ять гонок поспіль перемагали пілоти "Ред Булл" (чотири рази - Макс Ферстаппен).

Результати гран-прі Сільверстоуну

Джерело