Найбільший в Україні оператор поштових послуг компанія "Нова пошта" продовжує засмучувати своїх клієнтів. Цього разу сумні новини прийшли з Донецької області, а саме з міста Гірник. Тут українка зіткнулася з порушенням карантинних правил і лицемірством персоналу одного з відділень.

Про це стало відомо завдяки новій публікації незадоволеного клієнта "Нової пошти" на порталі "Відгук юа".

Українка вилаяла співробітницю

Українка вилаяла співробітницю

"На пошті так зажралися, що нас не вважають за людей. Після обслуговування Андрієнко Вікторією, касиром з першого відділення Нової Пошти м. Гірник, я досі п'ю валер'янку. У тому, що я не взяла маску йдучи на пошту. Винен персонал цієї Пошти, бо все літо і навіть тиждень тому я отримувала посилки без маски і мені жодних зауважень не робили.

І навіть більше, в цей же час, зі мною в сусідньому віконці, продовжували отримувати посилки люди, які так само були без маски, і їм жодних зауважень не робили і не проганяли з Пошти. І їх не змусили одягнути маску, яку вона дістала брудними руками, якими перед цим вона брала гроші і лапала купу посилок.

Про тон і вираз обличчя, коли вона кидала цю маску мені, я взагалі мовчу. Загалом керівництво Нової Пошти, я до вас звертаюся, обличчя Андрієнко Вікторії, тепер обличчя всього Вашого підприємства. Це приклад вашого зневажливого ставлення до клієнтів. Я досі шокована від неповаги.", - пише українка.

Українка вилаяла співробітницю

Джерело