Студентки Поліського національного університету розробили мобільний додаток для вивчення хімії за допомогою технології доповненої реальності. Про це Суспільному розповіла розробниця додатку Марія Вакуленко.

Дівчина каже, що ідея створити такий додаток для вивчення хімії у неї виникла з власного шкільного досвіду.

"У нас в школі не було можливості побачити хімічні реакції, тому що не було в самому класі хімічних реагентів. А деякі з них були небезпечні, могли викликати алергічну реакцію. Тому ми цю проблему хочемо вирішити таким чином, щоб це можна буде зробити і онлайн", – сказала Марія Вакуленко.

У Житомирі студентки розробили мобільний додаток для вивчення хімії

Ще одна розробниця Ольга Міненко разом з колежанками протягом трьох місяців вивчали програмування, щоб розробити дизайн мобільного додатку.

"Ми не знали абсолютно нічого про програми, тому, за допомогою відео на YouTube та підтримки наших викладачів, ми змогли вивчити програму. Вже після цього почали займатися самими реакціями", – говорить Ольга Міненко.

Керівниця інжинірингової школи-лабораторії "Noosphere" Катерина Молодецька, на базі якої студентки створювали мобільний додаток, розповідає, що ще на етапі розробки ідеї дівчата мали відповідні навички, які стали базовими для втілення проєкту.

"Дівчата прийшли з дуже гарним бекграундом. Вони мали гарні дизайнерські здібності та гарно малювали. Ми їм запропонували, чому б не спробувати себе саме в малюнках для того, щоб створювати застосунки доповненої реальності", – сказала Катерина Молодецька.

За словами Катерини Молодецької, після закінчення розробки всього циклу лабораторних робіт, застосунок для тестування передадуть в одну зі шкіл Житомира. Для повного завершення розробки мобільного додатку потрібно ще 7 місяців роботи.

Читайте нас у Telegram: головні новини Житомирщини

Джерело