Стало відомо про інцидент, який стався в поїзді Інтерсіті "Харків - Київ". Всьому виною саморобна маска, яка не відповідала всім стандартам. 

Про це стало відомо завдяки публікації Telegram- каналу "Україна в шоці", куди українець і запропонував свій ролик.

Справа в тому, що пасажир їхав з Харкова до Києва на поїзді Інтерсіті. Під час поїздки він вирішив відвідати місцевий буфет, де його відмовилися обслуговувати. Вся причина в тому, що у нього була саморобна тканинна маска, а за словами співробітників підприємства "Укразлізниця" вона повинна бути іншою.

Співробітники

"Співробітники "УЗ" заявили, що вона не вважається маскою. В якості альтернативи вони запропонували купити нову з прилавка" - йдеться в повідомленні під постом.

Співробітники

На ролику чоловік продовжував сперечатися зі співробітниками, доводячи те, що вони перевищують свої повноваження.

Чим закінчився конфлікт - невідомо, але, українці в коментарях вирішили висловитися, що вони думають з цього приводу.

"Дали б маску самі йому. І все. Вона ж копійки коштує.";

"Хоч би у відео показав в якому він масці";

"Аби повипендрюватися, одягнув би маску і проблем не було";

"Люблю коли починають знімати співробітників закладів і т.д. але причому тут вони, йдіть до начальства, і їх знімайте, питайте, кричіть на них.. Адже безпосередньо правила роботи визначаються начальством, а співробітники просто виконують свої обов'язки, так як це їх робота! Що сказали, те й роблять, інакше штрафи чи звільнення! Навчіться вже в потрібних місцях відкривати свій рот! І щоб це хоч якусь мало цінність і справність ситуації, а не так що прийшли, зняли, зіпсували їм і собі нерви, прославили на весь Інтернет, і на наступний день вже забули що так вам заважало жити в той день!";

"Пасажир, за законом немає такого правила де потрібна певна маска."  

Співробітники

Співробітники

Джерело