Про це він розповів у новому випуску програми «in. KYIV» з блогером Катериною Павловою.

«Ми дуже багато декларуємо, що ми є частиною Європи та прагнемо до європейських цінностей, але насправді тут більше слів, ніж реальних справ. Хоча зрушення вони очевидні в тому ж Києві. Однак Київ відстає по динаміці розвитку велоінфраструктури від того ж Львова, Вінниці чи Івано-Франківська. Там розвиток велоінфраструктури відбувається набагато швидшими темпами. Ще, вочевидь, у нас не достатньо активна велоспільнота та мешканці міста», - розповів він.

 

Київ відстає по динаміці розвитку велоінфраструктури від того ж Львова, - Сергій Харчук

Харчук сказав, що мав неодноразове спілкування з віцемерами та очільниками різних країн й більш показовим є досвід Копенгагена. Там цілий департамент займається розвитком, плануванням та проєктуванням велодоріжок, підтвердив він, їм навіть іноді не вистачає департаменту, тому вони радо долучають архітекторів з різних країн, у яких є відповідні ліцензії та досвід.

 

«Я познайомився з неймовірним австрійцем, молодим урбаністом та фанатом велоруху, який має колосальні навички у проєктуванні велодоріжок. Саме таких людей збирає муніципальна влада під дахом управління транспортної інфраструктури, наймає на контракт та дає їм можливість швидко проєктувати. Але ми не маємо собі уявляти бездоганним західний світ, бо він теж пройшов певний шлях і у Копенгагені свого часу, як і в Амстердамі, відбулася велореволюція, яка, до речі, не відбулася за один день. Тому наше суспільство має бути активним та наполегливо боротися за свої права», - резюмував він.           

Джерело