Заплатили за блакитне паливо, а оплата десь загубилася та не зарахувалася на особовий рахунок? Дуже поширена проблема серед споживачів, але її можна вирішити. Про це йдеться на офіційній facebook-сторінці "Нафтогазу". 

Трапляються випадки, коли при оплаті рахунків за спожитий газ українці роблять помилку та кошти не зараховуються на особовий рахунок. Причин тому кілька, зокрема не вказаний особовий рахунок, немає даних у призначенні платежу чи допущені помилки в особовому рахунку. 

Не пройшла оплата:

Не пройшла оплата:

Може здатися, що гроші втрачені, проте "Нафтогаз" поділився механізмом, який дає змогу повернути помилкову оплату. 

"Якщо кошти необхідно повернути на картку, надішліть довідку з реквізитами банку, а щоб перенести гроші на вірний особовий рахунок - заяву про перенесення", - йдеться у повідомленні. 

Не пройшла оплата:

Що потрібно зробити:

  • написати заяву у довільній формі на повернення переплати;
  • додати копію паспорта та ідентифікаційного коду;
  • зробити чітке фото квитанції із банку з помилковою оплатою;
  • надіслати електронну пошту [email protected] або поштою за адресою: 25009, м. Кропивницький, вулиця Соборна, 1А, ТОВ "ДК "Нафтогаз України".

Також наш портал інформував, старим без смартфонів не обійтися: "Нафтогаз" опинився під вогнем критики через дивні вимоги.

Крім того, ми писали, "третя платіжка" за газ щомісяця – міф чи реальність: газовики поставили крапку у цьому питанні.

Джерело