19 липня на вантовому мосту в Запоріжжі будівельники, за допомогою плавкрану "Захарій", розпочали монтаж секції, призначеної для руху транспорту на 3 та 4-ій опорах мосту у бік острова Хортиці.

Вага конструкції — 790 тонн разом із додатковим обладнанням, каже заступник начальника Служби автодоріг у Запорізькій області Олександр Горбань.

"На сьогодні змонтовані вже всі тимчасові конструкції для монтажу прогонових будов. Найближчим часом буде завершено монтаж секцій прогонових будов десятої споруди. Залишилося три секції. Сьогодні одну змонтуємо - залишиться дві секції", — зазначає Олександр Горбань.

На вантовому мосту в Запоріжжі розпочали монтаж четвертої секції, вага якої майже 8 тонн

Олександр Цвященко заступник головного інженера компанії "Онур-Груп" розповідає, паралельно розпочали збирання та укрупнення прогонової будови низової сторони на Кривій бухті: "На даному етапі монтуються останні дві секції прогонової будови, потім почнеться зварювання конструкції і її опускання. Після цього уже почнемо завозити зі складу ванти, тестувати й починати монтаж".

За словами Олександра Горбаня, до кінця липня мають встановити всі секції верхової частини вантового мосту. Перша машина з вантами, тобто тросами для низової частини, має приїхати цього тижня.

Що відомо

Плавкран “Захарій” має використовуватись для транспортування секцій прогонових прольотів вантового мосту від будівельного майданчика у районі Кривої бухти до опор мосту. Також, завдяки технічним можливостям, LK-800 здатен підіймати конструкції на тимчасові опори для подальшого монтажу. Вантажоспроможність крану сягає 800 тонн. Висота підйому гаку - 80 метрів. Це найбільший плавкран у Європі. Загалом у рамках будівництва вантового мосту планується перевезти 12 конструкцій для верхньої та нижньої гілок мосту. До моменту пошкодження “Захарій” встиг транспортувати з Кривої бухти до будмайданчика на річищі Нового Дніпра одну секцію. 22 квітня 2020 року у Запоріжжі розпочали будівництво мостових переходів через Дніпро. На стартовому етапі на будівництво запорізьких мостів із держбюджету виділили 2,7 мільярда гривень. 24 грудня 2020 року відкрили рух транспорту по верховій частині мостових споруд №1, №2, №3, №4, №5 через Старий Дніпро. Цей міст з'єднує Хортицький мікрорайон Запоріжжя та острів Хортиця. Закінчити роботи на цій ділянці планують до 24 серпня 2021 року. 6 лютого в Запоріжжі почали роботи з монтажу прольотів мосту на споруді №10. Це міст через річку Дніпро, який з'єднує острів Хортиця та центральну частину. Наприкінці червня на вантовому мосту розпочали монтаж другої секції прогонової будови.

Джерело